13 stycznia - wykład ekspercki w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu

W Wyższej Szkole Bankowej odbywają się wykłady poświęcone branży turystycznej, Wellness & SPA. Na spotkania zapraszani są eksperci branży. 13 stycznia miałam przyjemność poprowadzić prelekcję na temat: Kreowanie wizerunku w sieci, budowanie marki, e-marketing w branży SPA & Wellness.

Studenci okazali się chłonną wiedzy grupą, której bardzo dziękuję za aktywne słuchanie i poniższe opinie:

Opinie: 7


Dominik Czarnecki, student Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Wykład nauczył mnie przede wszystkim tego, że jeżeli chcemy odnieść sukces w dowolnej branży to powinniśmy poszukać pracy, do której będziemy szli, nie aby pracować lecz się spełniać oraz, że kluczem do sukcesu są specjalizacje przez pasję, a przede wszystkim to, że pasja w pewnym stopniu determinuje, że jesteśmy skłonni, aby po pracy dalej się rozwijać w tym kierunku poprzez np. czytanie książek, czy nawet przeglądanie informacji branżonych oraz nowości.


Marianna Leszczyńska, studentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Przychodząc na wykład nie spodziewałam sie, że minie on tak szybko. Spędził on moje znużenie po praca i dał ogromną dawkę energii. Uśmiech oraz mówienie z tak wielkim zaangażowaniem przez panią Małgorzatę sprawił, że zaczęłam inaczej postrzegać usługi spa oraz wellness. Wykład nauczył mnie bardzo wiele oraz dał mi dużo do myślenia. Można nawet powiedzieć że zainspirował mnie do działania nad czymś co sprawia mi ogromną przyjemność. Przyznam że potrzebowałam tego typu wykładu. Bardzo dziękuję 


Magdalena Frankiewicz, Studentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Obawiałam się, że cały wykład będzie nastawiony na promowanie prowadzącej, czego już byłam świadkiem w trakcie podobnych imprez. Dlatego sama prezentacja okazała się dla mnie pozytywnym zaskoczeniem - konkretne wskazówki i przykłady, których długo szukałabym w innych źródłach. Pani Małgorzta powiedziała na początku, że ważni są odpowiedni ludzie na odpowiednich stanowiskach i sama była tego najlepszym przykładem. Jeśli dobrze pamiętam, na początku spotkania powiedziała również, że jej celem jest zainspirowanie przynajmniej jednej osoby i tak też zrobiła - wróciłam do domu z "nowym pomysłem i strategią jego realizacji", za co serdecznie dziękuję.


Marzena Bobryk, studentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Wczorajszy wykład przybliżył mnie do osiągnięcia moich celów życiowych. Pokazał drogę. Możliwość uczenia się od najlepszych, na dodatek praktyków, pcha nas do przodu. Uświadamiasz sobie, że wystarczy chcieć, pasjonować się i sukces przyjdzie jako efekt uboczny realizacji naszych marzeń.


Dominika Szeszycka, studentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Szczerze powiedziawszy gdy szłam na ten wykład to myślałam że się porządnie w końcu wyśpię . Nie powiem … jestem mega mega zaskoczona, że wykład był tak interesujący i inspirujący. To spotkanie pokazało mi jak ważne jest doświadczenie które teraz zbieram i jak cenne jest dla przyszłych pracodawców. Pani Małgorzata zainspirowała mnie do podejmowania wyzwań i nie zniechęcania się tak szybko. Trzeba ryzykować aby osiągnąć sukces. Pokazała mi jak przyszłościowa i rozwojowa jest to gałąź turystyki gdyż do tej pory nie postrzegałam tego w takich kategoriach. Wykład ten nakreślił mi pewną ścieżkę do realizowania się w moim przyszłym zawodzie. Jeszcze raz Dziękuję Pani Małgorzato. Czekam na więcej 


Piotr Ptaszyński, student Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Spotkanie miało fajną pozytywną energię. Dużo praktycznych ciekawostek . Ciekawy jestem języka korzyści w sprzedaży produktów i usług branży wellness&spa. Jakie słowa klucze podsycają pragnienia klientów tej branży ?


Ada Kazimierczak, studentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Jest wiele ciekawych opcji na to by piątkowy wieczór spędzić ze znajomymi na przykład w pubie lub klubie. Osobiście nie żałuję ani minuty spędzonej na sali, słuchając przez dwie godzinki wykładu poprowadzonego przez Panią Małgorzatę. 😉 Dzięki temu spotkaniu dowiedziałam się jak prawidłowo kreować wizerunek branży SPA&Welness, jakie błędy najczęściej popełniane są w salonach beauty oraz na co zwrócić szczególną uwagę przy zakładaniu swojej marki. Najbardziej zapamiętałam kwestię jak ważne jest by na samym początku biznesu mieć przy sobie lojalny i zgrany zespół ludzi, którzy stworzą niezwykłą atmosferę dla klientów. 
Nie sądziłam również, że statystyki dotyczące zysków w tej branży mogą być tak wysokie - jeśli oczywiście podąża się za wskazówkami tak doświadczonych specjalistów jak Pani Małgorzata, która z wielkim zaangażowaniem opowiadała i dzieliła się z nami swoją pasją. Dziękuję za ogrom inspiracji i motywacji do działania oraz realizacji swoich marzeń.