Szkolenia: Jak zwiększać zyski i tworzyć najlepszy zespół w branży beauty
Właściciele salonów urody SPA i fryzjerskich w Polsce i za granicą nazywają mnie
aniołem biznesu beauty
Nazwa, którą dostałam na kredyt zobowiązuje i sprawia, że chcę się z Wami dzielić wiedzą i doświadczeniem. Chcę Was wspierać w rozwoju od dobrego do wielkiego, pomagać budować najlepsze zespoły w branży, zwiększać zyski i tworzyć wyjątkowe miejsca.
Szkolę, bywam w 2 lub 3 salonach dziennie w Polsce i za granicą. Bezpośrednio uczestniczę w rozwoju biznesu tych, którzy postanawiają mi zaufać. Szkolę w ich salonach, rekrutuję, oferuję wsparcie managerskie.
Znam miejsca, w których rotacja pracowników, czy klientów nie jest problemem. Mam przyjemność współpracować z właścicielami miejsc, gdzie ludzie pracują z pasją, gdzie praca nie jest pracą a ich AZYLEM, gdzie specjalista przestępując próg salonu zapomina o prywatnym życiu, by razem z zespołem być dla innych, a po kilku godzinach wracać z tęsknotą do prywatnych obowiązków. Dla takich zespołów wysokie obroty i duże zarobki to nie cel, to efekt, to standard.
Chcesz wiedzieć jak oni to robią? Zapytaj mnie o ofertę szkoleń beautyheaven:
1. Jak zwiększać zyski i tworzyć najlepszy zespół w branży beauty
Szkolenie zamknięte dla właścicieli salonów urody SPA i fryzjerskich oraz ich zespółow,
czas trwania: 5 h z przerwą, miejsce: Twój salon urody.
Po takim szkoleniu właściciel wie, jak odpowiednio zarządzać pracą zespołu nastawioną na rozwój i zwiększanie zysków, Twój zespoł pracuje efektywniej i generuje zyski ze sprzedaży dodatkowej. Podczas szkoleń wprowadzamy standardy zachowań, perfekcyjnej obsługi i komunikacji z klientem. Wychwytujemy błędy, które zwalniają rozwój Twojego biznesu. Uczymy się tworzenia właściwej atmosfery i budowania najlepszego zespołu w branży beauty. Poznajemy tajemnice budowania lojalności i zwiększania zysków ze sprzedaży poprzez koncentrowanie się na kliencie. Inspirujemy do działań, które wzmocnią pozycję Twojego salonu na lokalnej mapie oraz sprawią, że konkurencja stanie się nieistotna. Szkolenia beautyheaven to również integracja i doskonalenia umiejętności interpersonalnych Twojego zespołu, tworzenie właściwej atmosfery, sprzyjajacej rozwojowi Twojego biznesu.
2. Ochrona Danych Osobowych dla Branży Beauty zgodnie z RODO
Nasz program realizowany przez Kancelarię Radcy Prawnego dedykujemy właścicielom salonów urody, SPA i fryzjerskich w Polsce i za granicą. Specjalizujemy się w ochronie danych osobowych i usługach prawniczych dla salonów urody. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu Twoja Firma będzie świadczyć usługi zgodnie z RODO. Kliknij i dowiedz się więcej
3. Prelekcje i wykłady podczas prestiżowych wydarzeń dla branży beauty
Pozwól uczestnikom wydarzenia, które organizujesz spotkać się z osobą, która mówi ich jezykiem, zna ich problemy i potrafi ułatwić im pracę. Właściciele salonów urody, fryzjerskich i SPA nazywają mnie aniołem biznesu beauty. Każdego dnia bywam w salonach w Polsce i za granicą dlatego znam największe tajemnice sukcesów w branży beauty i błędy, których należy unikać. Prowadzę prelekcje z zakresu kreowania marki, utożsamiania z nią, budowania zespołów, marketingu i e - marketingu, efektywnej sprzedaży, właściwej komunikacji z klientem, pozyskiwania nowych klientów, budowania ich lojalności oraz nowoczesnych narzędzi, które ułatwiają pracę.
4. Indywidualne szkolenia dla właścicieli i managementu salonu urody
To ulubione szkolenia dla specjalistów branży beauty, którzy chcą poprawić błędy najczęściej popełniane w zarządzaniu. Spotkania z managerem branży beauty dotyczące zarządzania, marketingu, budowania zespołu, pozyskiwania nowych klientów, budowania ich lojalności, rozwoju Twojego biznesu. Od tej pory o wiele łatwiej będzie Ci zarządzać pracą Twojego zespołu. Dowiesz się jak zbudować dream team, którego nie trzeba motywować pieniedzmi, który pieniędzmi się wynagradza, z którym osiąga się sukcesy.
5. On the job training - anioł biznesu beauty w Twoim salonie
Te szkolenia wybierają osoby, które potrzebują wsparcia w poprawie jakości obsługi klienta nastawionej na zwiększanie zysków ze sprzedaży usług i produktów. Szkolenie na stanowisku pracy. Jestem obecna w czasie Twojego dnia pracy. Obserwuję bezpośredni kontakt z klientem, czy pracownikami, zwracam uwagę na podstawowe błędy, stwarzam możliwość ich bezpośredniej poprawy. Pokazuję, jak zwiększać zyski podczas odbierania telefonu, zakańczania wizyty, rozmowy z klientem. Uczę Was generowania sprzedaży i odpowiedniego zarządzania salonem.
6. Recepcja, która zwiększy Twoje zyski
Szkolenie kierowane do firm, które pragną ulepszyć kontakt z klientem nastawiony na efekty i generowanie zysków ze sprzedaży. Podczas szkolenia uczę osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem właściwego zbierania informcji o nim, segmentacji, wykorzystywania nowoczesnych narzędzi i form marketingu do budowania lojalności, pozyskiwania nowych klientów i własciwego informowania ich o usługach i produktach w Twojej firmie. Dowiesz się jak napisać skuteczny SMS, e - mail, ofertę, informację o promocji. Poznasz kluczowe momenty kontaktu z klientem i dowiesz się, jak je wykorzystać w swojej prracy. Jeżeli jeszcze nie masz recepcji w swoim salonie, powiem Ci na co zwrócić uwagę podczas jej organizacji, jakie osoby zatrudniać na stanowisko, jak i kogo szukać, by rozwijać swój biznes.
7. Let's start! Otwieramy salon.
To szkolenie, pozwoli Ci rozpocząć przygodę w branży beauty z pominięciem podstawowych błędów, jakie popełnia się na samym początku. Znam największe tajemnice sukcesów w tej branży i błędy, których musisz unikać. Powiem Ci od czego trzeba zacząć, na co zwrócić uwagę, jak zatrudniać, jak budować markę, jak zwiększać zyski, jak przygotować wielkie otwarcie, jak nie tracić czasu i pieniędzy. Pozwól sobie już na starcie spotkać się z praktykiem, który przybliży Cię do sukcesu.